Helgen

image2

Jaa...då har man skaffat blogg då.

Hmm...i helgen så var jag, Ebba och Lina hemma hos min mamma i Skara. I går tittade vi på Tv och åt lite god mat. Skönt att komma bort lite och få lite avlastning. Lina har ju vad man kallas tre månaders kolik och är ett så kallat bärbarn så det är skönt att någon annan än jag bär på henne :) Förhoppningsvis så är det bara cirka tre veckor kvar av denna kolik och jag längtar till den är borta!

Idag var vi på Lovas 4 års kalas. Ebba och Lova lekte för fullt, de kommer så bra överens vilket är härligt :) Det var även kul att få lite fika och träffa Lovas pappa Tommy. Finns alltid något att prata med honom om. Efter kalaset så åkte vi direkt till Tomteparaden i Skara. Är en liten tradition som vi gör varje år. Mest kanske för Ebbas skull men vi vuxna tycker det är lite mysigt med :)

Längtar efter lite mer julstämning...
Längtar efter ett gladare barn....

Kommentarer
Postat av: Per

HEJ!! Välkommen till bloggarnas värld. Hoppas Linas kolik tar slut om tre veckor som du sa. Ha det gött!

2007-12-03 @ 14:39:47
URL: http://jevenaii.blogg.se/
Postat av: mallis

välkommen

mysigt med tomteparaden! är en mysig tradition

2007-12-03 @ 21:14:33
URL: http://www.malliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0