Inte en av de bättre dagarna...

Vilken dag.

Det började med att jag försov mig. Vaknade 08. Ebba ska vara på dagis 08.30..:( Så det var bara att skynda på, riva upp barnen ur sängarna. När jag och Lina kom hem la vi oss och vilade två timmar sen var det dags att börja göra sig iordning för att hämta Ebba. (Ebba går 15 timmar i veckan/3 timmar varje dag på dagis). Var hemma vid 11.30.

Sen började det. Lina skrek från 12-17....hon var bara lugn en halvtimme då jag ammade henne. Ibland känner man att man inte orkar mer men samtidigt måste man stå ut. Försökte lägga henne i vagnen men då gallskriker hon ännu mer, vet inte vad man ska göra.

Ikväll åkte vi till Johans föräldrar. Hans pappa fyller år idag så det var lite kalas. Som tur är somnar Lina i bilen. Kan vara skönt att komma hemifrån med man sitter ju hemma hela dagarna. Stannade inte så länge utan åkte hem vid 19.30, hem natta Lina så nu har jag äntligen lite egen tid! :) Något jag är otroligt tacksam över är att hon sover på nätterna. Älskar mina barn men ibland blir man förtvivlad då ingenting hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0