Storstädning

08.20
Godmorgon.
Har precis lämnat Ebba på skolan. Nu ska jag dricka lite kaffe sen blir det storstädning här hemma! Måste få bort en del skit :) Guud vad mycket grejer man har egentligen och hälften behöver man ju inte ens. Det ligger bara och skräpar men ändå så kan man inte slänga bort det. Skärpning!

14.52
Ja nu har jag städat lite. Men inte allt. Typ bara nedervåningen. Får ta övervåningen ikväll eller imorgon. Har fullt upp nu. Snart kommer Per hit på lite fika. Sen ska vi handla och sen ska jag och Ebba på ljusparty :) Roligt har faktisk aldrig varit på ett sånt. Så det ska bli spännande. Hoppas det finns nått bra nu då.

Känner mig inte riktigt bra annars. Tror det är någon förkylning på gång....känner mig trött och hängig. Precis som innan man blir sjuk. Hoppas inte det.

22.04
Ljuspartyt var jättekul. Köpte några småljus :) De luktade jul så ska ha dem vid jul. Doftade underbart. Kul att komma iväg lite och göra nått man typ annars aldrig gör. Trevligt att umgås med folk med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0