Deppig

Har känt mig så deppig det sistonde. Vet inte vad det beror på. Kanske en massa småsaker som blir stort ihop. Kan det inte vända snart? Vore roligt med lite goda nyheter.

Har varit på utbildning idag. Det gick bra. Jag och den andra tjejen från jobbet ser fram emot detta, vi skulle prata ihop oss sen. Nu har jag lite att fundera över. Det blir nog bra och uppskattat.

Har varit och klippt Ebba...tog nog en 10 centimeter men det blev supersnyggt! Hon passade i det =)

En positiv sak....jag fick tillbaka på skatten. Wohoo.

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas det vänder för dig snart annars får du kanske söka lite hjälp?

Finns här om du vill prata.

kram

2009-04-02 @ 12:04:02
URL: http://nyatidernyttliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0