Helgen Slut!

Ah äntligen är helgen över!! Men den har varit bra =) Jobbet gick bra....så kul imorse då jag och Amanda kom på den smarta idén att skrämma nattpersonalen.....vi var där så pass tidigt. Vi släckte ner överallt och gömde oss i datarummet. Fast det blev en aningen misslyckat då de inte blev riktigt skrämda....men roligt hade vi =) Gott försök i alla fall. Jag och en annan jobbarkompis höll på att bryta ihop senare på dan....vi gick förbi en boende....han skulle precis gå in till sin lägenhet....då öppnar han dörren, tar tag i rullatorn och nästan kastar in den...det enda man hör är ett "donk" därinne....å så gick gubben in....haha fan va bra det var!! Utöver det var det lite strul och folk som ramlade. Inte kul.
Fick reda på en del saker på jobbet om en person som jag inte trodde det om....känner jag ändrat lite uppfattning om denne person och att denne inte var så gullig som jag trodde.....men så kan det  vara med många, alla är inte som man först trodde.

Ikväll blir det långpromenad. Har börjat komma igång lite igen känner jag, men det är nog vädret med. Måste ta tag i utseendet nu=) Ser ju ut som skam....Fän man är 27 och ser ut som 37...detta går icke!!!

Imorgon är jag tydligen ledig men har massor att göra!!! Ska träffa Nina på kvällen med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0