Stolt Mamma

Såå trött.

Idag har varit en av de roligaste dagarna på jobbet. Vi höll på att garva ihjäl oss allihop....såå roligt att mobba en viss person =)

Annars är jag numera ännu mer stolt mamma  (om det går) än förut. De hade tävling på Ebbas skola om den som målat det finaste påskägget. Och Ebba vann! Hon fick flest röster. Blev så glad för hennes skull, hon var så stolt. Såna situationer blir man stolt som mamma med.

Idag har jag jobbat, sen åkte vi och handlade. Gjorde iordning Ebba som skulle på kalas hos Jacob. Sen gick vi till Emma och Martin för att titta på deras lilla nyfödda Lova. Så söt hon var. Så gosiga de är då de är helt nya =) Ååå man får minnen från då man kom hem själv från BB. Mysigt med en ny familjemedlem.

Ikväll har jag gått en lång promenad, Dags att lägga sig nu, Jobbar 7-16.30 imorgon, skulle egentligen jobba kväll men en jobbarkompis bönade och bad om att vi kunde byta och givetvis så snäll jag är sa jag ja. Iof behövde han inte böna så länge=) Bättre jobba dag tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0