Fredag

Har precis lämnat Lina på dagis. Så nu har jag lite tid för mig själv.

Kunde inte sova inatt. Eller jag vaknade vid 02 och var klarvaken. Kanske beror på att jag sovit mycket de senaste dygnen pga av sjukdom..jag vet inte. Fast det var ok ändå...låg och tänkte igenom en massa saker. Bestämde mig för 2 saker som jag ska genomföra. Hoppas det blir som jag vill :) Somnade om till slut.

På förmiddan har jag gått med Ebba till skolan. Hon var så stolt på vägen till skolan....vi köpte nya skor till henne igår och hon var så glad för dem :)  Det verkligen lyste om henne då hon gick :) Sen har jag lekt med Lina och plockat in tvätt. Pratat med söta Sara som fått jobb idag :) GRATTIS.

Lina går runt och säger "Atta dig" hela tiden....ska översätta...."Akta dig" menar hon vilket hon fått från dagis. De sjunger låten: "Lilla snigel akta dig, annars tar jag dig". Hon har väl fått den på hjärnan :) Så fort man sjunger den så skrattar hon bara.

Lina Busar och tar på sig mössor å grejer....gillar att posera =)
"Lina Busar"


"Bråttom till Dagis"

Ikväll ska jag tillbaka till jobbet. Har fått flera samtal från jobbet (har bara varit sjuk en dag) om att jag kommer tillbaka. Kul att man känner sig uppskattad :) Vi skulle tydligen vara extra folk i helgen. Fyra nu ikväll och en extra personal lördag, söndag. Två som varit på KSS har kommit hem och de har lite mer hjälp nu än förr. VI skulle utvärdera efter helgen om vi ska ta in mer personal. Finns lite att göra nu.

Ska dricka lite kaffe nu och chatta med Per. Som olyckligt arbetar sin sista dag idag.

Lite tråkigt blir det att komma hem till ett tomt hem efter jobbet....:( Barnen ska till farmor/farfar och Johan ska ut och festa. Men det går väl det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0