Kväll

Kom precis hem från jobbet. Var bara tvungen att köpa lite godis innan =)
Har haft det toppen annars på jobbet....gick dubbel med en tjej som jag iof aldrig träffat förut, hon hade tydligen jobbat förra sommaren och skulle jobba i sommar. Dock inte när jag jobbar. Hon var trevlig. Jenny gumman skulle ha jobbat men hon är sjuk. Lite trist men jobbigast för henne :( Är nog nån eftersläng efter helgen =)

Nä nu har jag gottat mig. Ska sova för ska ju upp och jobba imorgon. Vi har en blivande 90 åring på jobbet imorgon och han har redan avslöjat att han skulle bjuda personalen på tårta, bara jag lovade att inget säga =) Får äta imorgon sen får jag dra ner på det goda....

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0