Ledig

Åh idag är jag ledig!

Trodde jag skulle dö då jag vaknade i morse...mera SNÖ!! vad e detta för skit?? Vill ha värme nu. Till och med Ebba blev inte glad och hon är ju barn. Hon vill ha sommar nu säger hon.

Har faktiskt fått ganska mycket gjort på förmiddan. Städat och vikt tvätt. Strök de pärlplattorna som Ebba gjort, hon lär bli glad då hon kommer hem =) Lina har varit underbar idag. Hon har bara myst och lekt. Sprungit och gett mig massa kramar. Blev ett litet missöde....jag hörde hur det rassla till i vardagsrummet....å vad finner jag?


Lina Bus

Ja nu har hon precis lagt sig så jag hinner sitta lite framför datorn och tv:n. Per ringde förut och berättade om en grej han gjort mot några pingstvänner....så jäkla bra! Bara han som kan med såna saker =)

Nä nu ska jag plocka lite här. Å väntar på goda nyheter....hoppas hoppas...

Kommentarer
Postat av: Per

Hehe, jag tror att alla kan det bara de vill. Kändes så grymt gött när jag var på väg tillbaka till datorn. I RULE!! :D:D

2009-03-27 @ 11:04:24
URL: http://jevenaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0