Måndag

Ganska pigg ikväll faktiskt. Kanske inte lägger mig så tidigt idag då.

Idag har det varit full rulle. Jobbet gick bra förutom akuta vårdcentralsbesök och sedan inskickning till KSS. Och de som blir dåliga är såna som inte har hjälp från oss. Tyckte synd om vårdtagaren men han var riktigt dålig.
Tog även på mig ett arbetsuppdrag idag....hoppas det blir kul. Bara man får tid för det så kan jag göra det.

Nu är barnen i säng så det blir bara att ta det lugnt ikväll. Jobbar inte förrän imorgon kväll med min härliga jobbarkompis =) Vi har sagt att vi ska jobba ihop det funkar inte på nått annat sätt.

Hoppas på underbara nyheter imorgon. Snälla låt det vara en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0