Min Lilla Goding

Ah äntligen fredag!
Idag var vi alla fall full styrka på jobbet. Å lite därtill så fixade det vi fick avstå igår. Dock sjukanmälde sig 2 till idag så nu har det verkligen spridits sig bland personalen. Jag har klarat mig....hittills i alla fall.....

Blev glad då jag hämtade Lina på dagis. Hennes fröken berömde henne så :) Hon sa att Lina alltid var så go och glad. Att hon är väldigt närhetsberoende och går efter personalen och är väldigt kramig. Men det är hon hemma med :) De sa att hon var "Husets lilla charmtroll". Glad man blir av att höra att ens barn sköter sig. Då har man kanske gjort ett bra jobb ändå :)

Nu ska jag kolla på Let`s Dance och njuta av att vara ledig i helgen! (Förhoppningsvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0