Oturshelg!

Ja vad ska man säga? Denna helgen har inte varit min bästa direkt.

Fredagen - ska vi inte ens ta upp blev bara ett enda stort kaos.

Lördagen - Jobbade jag och det var väl ok, blev lite tumult bara då vi fick skicka in en boende till KSS. Så det fanns att göra =) Men tycker vi fixade det riktigt bra. På Kvällen ringer den som skulle jobba för mig på söndagen och säger att hon är sjuk. vad gör man? de tar inte in nån från vakansen heller eftersom det går magsjuka i huset. Hur otur kan man ha? Pratar med de andra, de går med på att jag jobbar två timmar på morgonen och den som skulle gå kort dag jobbar längre för mig. Har verkligen världens underbaraste jobbarkompisar=) Men inte så kul att inte kunna åka då man bokat tågbiljetter och betalat konsertbiljetter....

Söndagen - Jobbar 7-9. Stressar sen för att hinna med tåget klockan 11.30....hände massor innan där men orkar inte ta upp det...:( I alla fall vi åker ner till Stockholm varav en av oss (Jenny) är bakis men hon var rolig ändå =) Kommer till Stockholm vid 15, stressar och äter och sen åker vi till lägenheten. Stressar och gör oss iordning och snackar massa. Åker iväg till Globen. Vad händer??? Jo med min  maximala otur så är det klart konserten blir inställd! Hur ofta händer det?? Å när det väl händer så är det klart det händer då jag ska åka =) Det är Metallica jag pratar om. (Jenny frågade om jag ville följa med och hon hade billiga biljetter så varför inte)....såg verkligen fram emot att gå på en stor konsert, har aldrig gjort det och det kunde ju vara kul att ha gjort nån gång i livet =)

Jaja får se fram emot en ny Stockholmsresa och konsert i Maj =)

Kanske låter negativ men det var verkligen grej efter grej.....fast vi sa allihopa att om ett tag kommer vi skratta åt detta =) Men vi hade kul ändå även att det blev som det blev.

Ser fram emot imorgon i alla fall...är ledig men har massor att göra! Fast jag är sån som gillar att ha att göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0