På Bättringsväg

Åh äntligen börjar man bli levande igen.

Har åkt på världens förkylning och feber. Har inte varit så här sjuk på länge. Så har i princip legat däckad i 2 dagar. Först idag som jag orkar vara uppe längre stunder. Känner jag har lite mer krafter i kroppen nu. Och det känns så bra. Gillar inte att bara ligga hela dagarna, man har ju så mycket att göra. Får försöka ta igen det. Det är inte ofta jag blir sjuk men då jag väl blir det så slår det rejält =)
Tur att Johan är så underbar så jag bara kan koncentrera mig på att bli frisk medan han tar hand om både ungar och hem =)

Nu ska jag dricka lite kaffe och fortsätta läsa min bok: "Män som hatar kvinnor"...den börjar bli spännande nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0