Spårlöst....

Tittar på Spårlöst....älskar såna program. Fast börjar alltid storgråta då de återförenas =) Jag är känslig.

Känner mig väl lite i samma situation då jag har en bror (storebror) som jag aldrig träffat. Men förra året tog han kontakt och jag blev så glad. Så nu pratar vi. Men problemet är att han bor ca 80 mil bort....inte lätt att ses då. Men det är ändå så härligt att veta att han lever och att han mår bra. Han skulle tydligen gifta sig i år =)

Min barndom är en såpa ibland =) Men skulle inte vilja vara utan erfarenheterna. Eller de flesta av dem. Det är ju de erfarenheterna som format den man är....och känner jag blivit stark av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0